Media Presentaties | Internet Marketing - Media BureauKlik om onze app te openenOpenen

Welke merken/bedrijven scoren goed op Twitter

Gepubliceerd op 08-08-2016

Toen men voor de eerste keer op de social media markt kwam, werd Twitter ontworpen vooral voor particulieren. Het was een plek voor mensen om beknopte versies van hun gedachten en ideeën met de wereld te delen .

 

Omdat het groeide in populariteit , sprongen merken en bedrijven aan boord om met behulp van het platform te communiceren met de consument. In het afgelopen decennium , is het uitgegroeid tot een go-to platform voor interactie met fans en het vergroten van naamsbekendheid .

Merken die hoge kwaliteit tweets plaatsen hebben de neiging om heel veel succes op Twitter te zien. Maar wat precies doet kwaliteitsmerk content op Twitter?

 

Hieronder een aantal voorbeelden van merken - zelfs die in schijnbaar " saaie " industrieën - die consequent zijn tweets plaatsen met kwalitatieve content .

Als het gaat om merken die op Twitter scoren is , JetBlue wel de top . Vanuit hun Twitter beschrijving een team van toegewijde customer service professionals die alle vragen beantwoordt zodat reizigers middels Twitter hun weg kunnen vervolgen. De mensen van JetBlue zijn consequent bezig om klanten meer dan te verrassen op Twitter.

 

De MLB ( Major League Baseball ) is een complex systeem van teams, spelers , statistieken, handel, en nog veel meer . In plaats alle onderdelen apart te profileren, heeft MLB besloten al haar activiteiten onder één Twitter account te huisvesten  , ze hebben het geweldig gedaan om het segmenteren van de verschillende onderdelen van het spel in verschillende Twitter berichten te plaatsen. ( En ze een lijst van alle hun aangesloten Tweets omgaat in hun dekking foto's - . Een zeer mooi gebaar )

 


DiGiorno Pizza is een van de grappigste ( en zeker een van de vreemdste ) merken die je kunt volgen op Twitter . Hun tweets zijn meestal over pizza , maar niet in de uber - promotionele manier, zoals je zou verwachten. 

De meeste van hun tweets zijn grappige odes aan pizza - en sommigen van hen hebben nog steeds hetzelfde gekke, grillige stem die ze gebruikt hebben bij een hilarische Sound Of Music commerical, die 44 miljoen impressions op leverden.